RSS

Guess Who - Oriunde te duci / Stiu deja HD

Guess Who - Oriunde te duci / Stiu deja HD







Versuri Oriunde te duci:
Refren:
Oriunde te duci, știi că n-ai cum să fugi
De tot ce vezi în jurul tău,
Fii liniștit, putea fii mult mai rău.
Oriunde te duci, știi că n-ai cum să fugi
De tot ce vezi în jurul tău,
Fii liniștit, putea fii mult mai rău.
Oriunde te duci…
Strofă:
Că mergi în față sau în spate,
Încearcă să trăiești cu maximă intensitate.
Să nu te schimbi chiar dacă vântul bate,
Vorbe vin din orice parte, oricât de departe te duci.
Lumea se bate, își face singură dreptate,
Nu. N-ai timp frate de excese de sinceritate.
Tu, alegi ce e bine și ce nu.
Dacă drogul tău te ține-ntr-un continuu, déjà-vu.
Și lasă frica-n spate, oriunde te duci.
Și oricât ai fi de departe, știi că n-ai cum să fugi.
Că drumu ăsta nu e drept, știi că e plin de răscruci.
Vezi cum te cațări, cum te duci…
Refren.
Versuri Știu deja:
Strofa 1:
Și tre’ să tac, să fac, să stau, s-alerg,
Și tre’ să strâng, să râd, să plâng, să cred.
S-aleg tot. Doar după criterii,
Vezi să nu te sperii, e plin de mizerii.
Și tre’ să stau la rând să-njur în gând.
Că n-o să strâng ce vreau eu prea curând.
Ei vând vise, și mi-arată factura.
Mă uit fix la ei, și mi se rupe….
Refren:
Că eu știu, știu deja.
Într-o zi o să ajung cineva,
Și știu! Da, da,
Că nu e doar imaginația mea.
Că eu știu, știu deja.
Într-o zi o să ajung cineva,
Și știu! Da, da,
Că nu e doar imaginația mea.
Strofa 2:
Bă! Ridică-te și fă ceva!
Tu chiar crezi că dacă o să ceri ți se va da?
Uită-te în jurul tău.
Nu te văd prea bine, înconjurat de-atâta rău.
Nu-i ca la televizor.
Viața bate filmu, tu vrei cel mai tare rol.
Crede-n tine și alungă toată ura.
Speră-ntotdeauna c-o să dai tu lovitura.
Refren.
Eu știu deja, eu știu deja.
Eu știu deja.
Refren.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu